A weboldalunkon cookie-kat használunk, webáruházunk használatával beleegyezel az ilyen adatfájlok fogadásába és elfogadod az adat és süti-kezelésre vonatkozó irányelveket. 

Bezár

Az alábbiakban található információkkal remélhetőleg minden felmerülő kérdésre egyszerű választ tudunk adni!

Hogyan lehet rendelést leadni ?

A rendeléseket a weboldalon található kosaras rendszeren keresztül várjuk, de lehetőség van rendelést leadni e-mailen keresztül a: címre. Rossz tapasztalataink miatt telefonon "szóban" nem veszünk fel rendelést!

Hogyan történik a fizetés?

Utánvétes szállítás esetén a futár szolgálat alkalmazottjánál tudja kiegyenlíteni a rendelés összegét. Ha csomag pontra kérte rendelését akkor a megadott helyen tud majd fizetni.

Bankártyával is tudok majd fizetni?

Igen van lehetőség kártyával fizetni, de ezt előre jelezze a futárnak mikor kézbesítés előtt felveszi Önnel a kapcsolatot. Csomag pontokon, postán és automatáknál természtesen tudja használni a bankártyáját fizetésre.

Nem megfelelő méretű cipő, csizma rendelés esetén mit lehet csinálni?

A csomag átvétele után kérjük még aznap próbálja fel a megrendelt cipőt és probléma esetén kérjük azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot, és közöljük a további teendőket.

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

Ha a raktárkészleten található termékeket, du. 4 óráig megrendeli a rendelés utáni napon postázzuk és az ezt követő napon (8-16 óra között) kaphatja kézbe (pl.: a hétfő 4 óráig leadott rendelést kedden postázzuk és szerdán fogja a futár kézbesíteni) !

Mikor érkezik a futár?

A kiszállítás napjáról a futárszolgálat emailt vagy SMS-t küld és munkaidőben 8-16 között kísérli meg a kézbesítést.

Mi történik ha nem vagyok otthon?

Ha futár érkezésekor, nem tartózkodik otthon, a következő napon újra megpróbálja kézbesíteni a csomagot. A második sikertelen kézbesítés után futár leteszi a csomagot az értesítőn megjelölt postára ahol további 10 napig tudja átvenni. Ha rendeléskor megadta telefonszámát, lehetséges, hogy a futár fel fogja hívni.

Hogyan tudom átvenni a csomagot ha 8 és du. 4 óra között dolgozom?

A csomagot kérheti akár munkahelyére is, amit ha jelez a futár csak az Ön kezébe fog átadni!

Mit jelent a délutáni szállítás?

Ha dolgozik és a munkahelyére történő szállítás sem megoldható + 320 Ft-ért kérhet délutáni szállítást, ekkor a futár 17-20 óra között fogja kiszállítani a csomagot!

Mennyire diszkrét a csomagolás?

A legnagyobb gondossággal és odafigyeléssel csomagoljuk termékeinket., hogy az általunk küldött dobozba, Önön és rajtunk kívül senki se tudja meg mit tartalmaz a doboz! A csomag megnevezéséhez sem írunk semmit, így a futár sem tudja mit kézbesít!

Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

1 pár cipő, csizma rendelés esetén a csomag nem éri el a 2 kg-os súlyhatárt, így a kiszállítás minden esetben 1300 Ft-ba kerül, külön csomagolási költséget nem számolunk fel.

Több termék rendelése esetén mennyibe kerül a kiszállítás?

2 pár cipő, csizma rendelése esetén a rendelés értéke már túllépi a 30.000 Ft-ot, ami felett a szállítási már ingyenes.

Van lehetőség személyes átvételre ?

Igen, Egerben. Üzletünk egyenlőre nincsen webshopként üzemelünk. Próbára és személyes átvételre Egerben a bemutatótermünkben van lehetőség, előzetes időpont egyeztetés után!

További kérdéseim lennének, hol kaphatok választ?

A vásárlói tájékoztató menüpontban részletesen leírtunk mindent vagy bármelyik elérhetőségünkön felveheti velünk a kapcsolatot és megpróbálunk minden felmerülő kérdésre válaszolni!